Banery reklamowe – dlaczego warto je stosować?
Banery reklamowe w przeglądarce, inaczej nazywane reklamą displayową, posiadają szereg zalet. Pozwalają one wyprzedzić konkurencję i w bardziej efektywny (a także efektowny) sposób dotrzeć do klienta. Dzieje się tak dlatego, że kampanię reklamową można zaplanować na kilka sposobów, dzięki czemu docieramy dokładnie do tych klientów, którym chcemy zaproponować naszą ofertę.

Istnieję trzy najpopularniejsze sposoby kreowania kampanii:

– kierowanie kontekstowe, które opiera się na wyświetlaniu reklam w sieciach reklamowych, czyli na najpopularniejszych stronach pasujących pod tematykę oferty;
– kierowanie behawioralne, czyli opierające się na badaniach zachowań internautów i na tej podstawie wyświetlanie baneru tym, którzy interesują się danym tematem;
– oraz kierowanie na miejsca docelowe, skupiające się na wyświetlaniu reklamy w konkretnych, podobnych tematycznie miejscach sieci.
Plusy tych możliwości nasuwają się same. Możemy w łatwy sposób docierać do ludzi, którzy są naturalnie zainteresowani naszą ofertą, co zrobimy w stosunkowo niskiej cenie. Ponadto reklama ze zdjęciem lub animacją jest bardziej atrakcyjna, dzięki czemu generuje większy ruch na stronie i pozwala wypromować nowe produkty.

Banery reklamowe – ile kosztuje stworzenie kompletnego zestawu w formatach dostosowanych do typów reklam?
Kompletny zestaw banerów stworzony przez grafika z doświadczeniem wynosi zazwyczaj kilkaset złotych (cena ta może wahać się w zależności od danego zlecenia). Jednak warto wydać tę kwotę i skorzystać z profesjonalnej pomocy. Bardzo często zdarza się tak, że wykupujemy reklamę w Google i płacimy za nią, ale ona w ogóle nie generuje przychodu, czyli nie przyciąga użytkowników na naszą stronę. Niby oszczędzamy na usługach profesjonalistów, ale w efekcie wyrzucamy pieniądze w przysłowiowe błoto, ponieważ banery w ogóle się nie sprawdzają.

Właście dlatego powinniśmy skorzystać z pomocy kogoś z doświadczeniem, kto zna się na specyfice reklam Google i potrafi je wykorzystać tak, aby przyniosło to klientowi jak najlepszy efekt. Będzie on w stanie wykorzystać nasz budżet do maksimum, dzięki czemu w finalnym rozrachunku możemy na tym jeszcze zaoszczędzić. Właśnie tak wygląda współpraca z naszą firmą.

Pamiętajmy jednak, że do kosztów pełnej kampanii reklamowej trzeba doliczyć koszty związane z opłatą dla usługi Google oraz innymi pracami związanymi z personalizacją sposobu reklamowania. Banery to jedno, ale umiejętne wykorzystanie ich to równie istotna sprawa.

Written by admin

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *